ولاسکو:با شناخت کامل در مسابقات حاضر می‌شویم

ولاسکو:با شناخت کامل در مسابقات حاضر می‌شویم

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: شاید مسابقات قهرمان قاره‌های جهان حساسیت بازی‌های آسیایی یا لیگ جهانی را نداشته باشد، اما برای بازیکنان فوق‌العاده حساس است. شرایط بسیار خوبی پیش رو داریم تا نشان دهیم که والیبال ایران واقعا شخصیت حرفه‌ای را پیدا کرده است و می‌تواند در جمع بزرگان جهان مطرح شود. باید ثابت کنیم که والیبال ایران جزو تیم‌های بزرگ است. شاید نتیجه خیلی خوبی هم در این مسابقات بگیریم. بازیکنان تمرینات بسیار خوبی انجام دادند و فعل خواستن را صرف کردند. بازیکنان آمادگی بسیار مناسبی دارند. ولاسکو هم شناخت بسیار خوبی از حریفان دارد. مسابقات لیگ جهانی و قاره‌ای حریفان را آنالیز کردیم. با شناخت کامل و چشم باز در این مسابقات حاضر می‌شویم و مطمئن هستم خوب کار خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به حضور دو بازیکن جوان در ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمان قاره‌ها گفت: میرزا جانپور و ناصر رحیمی هر دو از بازیکنان جوان و با انگیزه هستند. ولاسکو هم بهترین فرصت را برای کسب تجربه به آن‌ها داده است. این نخستین بار است که این دو بازیکن در مسابقات رسمی به میدان می‌روند. جدیدی قبلا در تورنومنت‌های مختلف هم بازی کرده است. امیدوارم بتوانند در این مسابقات تجربه خوبی کسب کنند و توانایی‌های خود را نشان دهند.

 

مربی تیم ملی والیبال با اظهار خوشبینی به عملکرد ایران در مسابقات قهرمان قاره‌های جهان تاکید کرد: در لیگ جهانی روی کاغذ شانس هیچ بردی را نداشتیم اما خیلی خوب کار کردیم. حالا بازیکنان ایران پخته‌تر کار می‌کنند و شخصیت یک تیم حرفه‌ای را پیدا کرده‌اند. والیبالیست‌های ایران واهمه‌ای از بازی با تیم‌های بزرگ ندارند. این برای والیبال ایران خیلی خوب است. قول می‌دهم که دست و پا شکسته به میدان نرویم و خبرهای خوبی را از ژاپن به ارمغان بیاوریم. خبرهای بسیار خوبی مثل لیگ جهانی خواهیم شنید.

 

شهنازی در پایان گفت: در این مسابقات جای خالی سیچلو در کادر فنی کاملا مشهود است. سیچلو یکی از تئوریستین‌های خوب و مربیان حرفه‌ای والیبال است. حضور او برای تیم ملی واقعا با اهمیت است. والیبال را خیلی خوب می‌فهمد. جای او در مسابقات خالی است. ما مربیانی که کنار تیم ملی هستیم نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا مثل سیچلو مفید باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | یک شنبه 26 آبان 1392 - 19:7 |